מעקב אנשים

טכנולוגיות מבוססות מיקום – כל המידע שרציתם לדעת

הטכנולוגיה נמצאת בכל מקום, וכך גם הצורך לאתר אנשים. יש דרכים רבות לאתר אנשים. שיטה אחת היא תגי RFID. מעקב אחר אנשים באמצעות טכנולוגיית RFID היא הדרך הטובה ביותר לעקוב אחרי אדם או פריט. הוא גם המדויק ביותר והיקר ביותר. אפשר גם לעקוב אחרי אנשים בעזרת איתור ג 'י-פי-אס. רשמתי להלן כמה שיטות מעקב שעשויות לעניין אותך.

ההתקדמות בטכנולוגיה הביאה כמה טכנולוגיות חדשות וחדשניות לאתר אנשים. הקמעונאים משתמשים כעת בשתי טכנולוגיות חדשות: תגי RFID ומשואות. ניתן להשתמש ב ־ GPS עם כל אחד מן האמור לעיל, אך ה ־ GPS אינו תמיד זמין. ישנם שלושה תגי RFID פופולריים ומשואות מ-ExtremID. שלוש טכנולוגיות אלו יסייעו לקמעונאים ליישם פתרונות מעקבי חנויות מוצלחים. הנה טכנולוגיות המעקב בשימוש על ידי קמעונאים:

טכנולוגיות שיווק מבוססות מיקום מאפשרות לקמעונאים באינטרנט להבין טוב יותר את הלקוחות שלהם. מידע זה משמש טכנולוגיות שיווק מבוססות מיקום כדי לספק מידע בזמן אמת על תנועה, דמוגרפיה וכוונות רכישה. קמעונאים משתמשים במידע זה כדי לשפר את המלאי שלהם בחנות, למשוך לקוחות חדשים ולנצל נתונים זמינים אחרים כדי לייעל את העסק שלהם.

גששים אישיים מבוססי מכשיר הם טכנולוגיית מעקב נוספת זמינה לקמעונאים. טכנולוגיה זו מאפשרת לאנשים להתקין מכשירים קטנים שאוספים מידע על מה שהם עושים בחנות. גששים אישיים מבוססי מכשיר הם אידיאליים למעקב חנות. המכשירים האלה שונים מהחיישנים המסורתיים בכך שהם לא צריכים להיות מופעלים ע "י תנועה פיזית ולא דורשים מאדם לגעת בטריגרים כדי לאסוף נתונים.

סוג הטכנולוגיה השלישי שפותח לאחרונה עבור קמעונאים הוא תיוג RFID. תיוג RFID היא טכנולוגיה המשמשת לזיהוי תדרי רדיו (RFID) כדי ללכוד נתונים על מוצר. לדוגמה, במקום לרשום כרטיס עם רצועה מגנטית, הקמעונאים יכולים לסרוק ברקוד, או RFID, המכיל את קוד המוצר. ברגע שהקוד נכנס למחשב, המכשיר מתעד את הרכישה הקמעונאית ושולח אותו למסד הנתונים של החברה. המידע שניתן על ידי תגיות אלה יכול לכלול: מספרי קמעונאות והזמנות, תיאורים של המוצר, תעריפי משלוח, תיאורי קטלוגים ועוד.

טכנולוגיות אלה מאפשרות לקמעונאים לשפר את עסקיהם. טכנולוגיות אלו מאפשרות לקמעונאים לראות היכן מוצריהם נמצאים ואיזה פריטים הם בביקוש גבוה. מערכות ניתוח מיקום קמעונאיות יכולות לעזור לנהל את זרימת הסחורות לתוך ומחסן כדי שהלקוחות לא ימהרו לקנות מוצר. קמעונאים גם מרוויחים מטכנולוגיה מבוססת מיקום כי היא מאפשרת להם למקד טוב יותר את הפרסום שלהם.

למרות שהם אולי לא יודעים את זה, רוב הקמעונאים כבר משתמשים בפרסום מבוסס מיקום. עם זאת, הם עשויים להיות מאחורי העקומה בכל הנוגע לשימוש בטכנולוגיית GPS למעקב אחר לקוחותיהם. ישנם מקלטי GPS רבים שניתן להשתמש בהם בטלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ומכשירים ניידים אחרים. עסקים המציעים שירותים ללקוחות רחוקים מחבבים במיוחד פתרונות מעקב GPS ניידים. לחיישנים ניידים רבים יש מעבדים מובנים שמודיעים ללקוחות כשהם מגיעים לנקודת עניין מסוימת. בנוסף, לחיישנים אלה יש יתרון ביכולתם להעביר את המידע ישירות למחשב לוח או התקן נייד אחר לפרשנות.

הקמעונאים אולי מודעים לכך שחיישנים מסוג זה משמשים חלק מהקמעונאים, אך ייתכן שהם אינם מודעים לכך שיש טכנולוגיות מבוססות מיקום רבות אחרות. טכנולוגיות מבוססות מיקום פופולריות במיוחד בתעשיות הקמעונאות, האירוח והשירותים. חברות לא יכולות לעקוב אחר אנשים ללא רשותם לפי תקנות ממשלתיות. מעקב בזמן אמת יכול לעזור לעסקים האלה לציית לתקנות פדרליות ומקומיות. חוקים מקומיים ולאומיים רבים דורשים פתרונות מעקב. ציות להוראות אלה יכול לעזור לך להימנע מצרות עם הרשויות.