מצלמות אבטחה

כיצד לבחור את מצלמות האבטחה הנכונות

למידה כיצד לבחור את מצלמות האבטחה מתחילה בזיהוי הצרכים שלך. האם אתה מודאג על הבית שלך להיות יעד לפריצות לבתים האם אתה דואג מזג האוויר? אתה מחפש מצלמות אבטחה חסינות מזג אוויר? מה לגבי כאשר אתה לא בבית אבל עדיין צריך להיות מסוגל לראות מה קורה סביב הרכוש שלך? מצלמה נחוצה במצבים רבים.

כאשר אתה מחפש מצלמות אבטחה, עליך להחליט תחילה אם תזדקק לתזוזה או להדמיה תרמית. שתי המצלמות מייצרות תמונות נהדרות, אבל ההבדל טמון בכמות האור שהם יכולים לאסוף. המראה מעבירה את התמונות ממצלמות תרמיות. זה אומר שהמצלמה רק תרים את האור שהיא יכולה לראות, אבל מצלמות תנועה קולטות כל אור שעובר דרך העדשה.

שיקול נוסף הוא למצוא מצלמה שיכולה להתמזג עם הסביבה שלה. בעוד שמצלמות אבטחה נסתרות נהדרות למעקב לילי, כדאי שתשקול מצלמה גלויה שניתן להציבה בקלות לעיני כל. מצלמות אבטחה אלחוטיות גם זמינות. זה יאפשר לך להזיז את המצלמה בכל פעם שהמצב משתנה. אם אתה רואה פעילות יוצאת דופן בבית, אתה יכול להעביר את המצלמה לחלק אחר של הבית ולשים אותה שם.

כמה חברות מעקב מציעות חבילות המבוססות על הצרכים שלך. חבילות אלו יכולות להיות מבוססות על סוג המצלמה, טווח הכיסוי, והמחיר. רוב החבילות כוללות מקליט וידאו דיגיטלי, אחת לשתי מצלמות נסתרות, ציוד הקלטה של DVR ומערכת אזעקה. אם אתה רוצה תכונות נוספות כגון מאורות אינפרא-אדום, תצטרך לשלם עליהן יותר. באופן כללי, עם זאת, חבילות כאלה מאוד מועילות לצורכי מעקב. אתה יכול לשלם יותר עבור שלוש מצלמות אבל היית לחסוך כסף אם היו לך ארבע.

אתה יכול לחסוך עוד יותר כסף על ידי רכישת מערכת מצלמות אבטחה. מערכת איכותית תהיה כל הציוד שאתה צריך במקום אחד, מה שהופך את זה קל להתקין את מערכת המצלמה שלך. בחלק מהמערכות יש מצלמה אחת, ולפעמים אפילו מצלמה אחת ומקליט וידאו דיגיטלי. בחלק מהמערכות יש מצלמות מרובות, חלקן נסתרות ואחרות גלויות דרך האינטרנט מהמחשב שלך. עם זאת, חשוב לזכור שכדי לצפות במצלמה שלך באינטרנט, אתה חייב חיבור לאינטרנט.

מצלמות נסתרות נדרשות כדי לצפות במצלמה שלך באינטרנט. מצלמה נסתרת משתמשת באופטיקה שלה כדי להבטיח שהיא לא תיראה לכל מי שלא אמור להיות מסוגל לראות אותה. זה מועיל בשתי דרכים. ראשית, אם אתה בבית, אתה יכול להשתמש במצלמה כדי לוודא שאף אחד לא מנסה לפרוץ לבית שלך. שנית, אתה יכול להסתיר את מערכת המצלמה בחלקים של הבית ולא להציב אותה במקומות נראים לעין, כך שהפיתוי לחפש אותה יופחת, במיוחד אם הבית שלך מוגן על ידי מערכת אזעקה ביתית.

דבר נוסף שיש לשקול בבחירת מצלמה הוא הרזולוציה שלה. ישנן אפשרויות רבות למצלמות עם החלטות שונות. ככל שהרזולוציה של המצלמה שלך גבוהה יותר, כך התמונות יהיו ברורות יותר. עם זאת, אם יש לך הרבה רזולוציה, תשתמש בסוללות של מצלמות האבטחה במהירות. כדי לחסוך כסף על סוללות, אתה צריך לבחור מצלמה ברזולוציה נמוכה יותר.

אלה הם הדברים החיוניים לזכור בעת בחירת מצלמות אבטחה. זכור שהמצלמה היא זו שתגן עליך. לכן, אתה רוצה להיות בטוח שהמצלמה היא הנכונה לתפקיד. אם יש לך ספקות לגבי סוג המצלמה שאתה צריך לרכוש, אז אתה תמיד יכול ליצור קשר עם מומחה אבטחה ביתי כדי לעזור לך ולקבל את ההחלטה הנכונה. אולם ברוב המקרים האינטרנט יוכל לענות על שאלותיך ולעזור לך לבחור נכון.